Sidor

fredag 14 maj 2010

Vimmerby

Hade en jättetrevlig kväll igår. Vi var inte ute så länge men Carro och jag skenade runt som galningar för att försöka hitta något att äta. Allting var stängt men tillslut fick vi oss varsin kebab och falafel, mums i magen! Jag sov hos Emeli men jag var tvugen att gå upp ganska så tidigt för att jag hade lovat farmor att hjälpa henne putsa fönster. Bussresan blev inte så seg för att det visade sig att Sanna också skulle åka med den till kisa. Det var jättekul att sitta och prata med henne eftersom vi inte brukar umgås så mycket i vanligt fall.



Så hela min dag har bestått av fönsterputs. Jag är jäkligt trött i armarna men det känns lite bättre eftersom jag fick bra betalt!!
Tack farmor!

2 kommentarer:

  1. vad bra att du fick sällskap :D tack för igår, det var verkligen trevligt!

    SvaraRadera
  2. Ja minsann det var riktigt trevligt :D Tack för pratstunden. (Jag fick pizza och cola när jag kom hem sen föresten. fniss :* )

    SvaraRadera