Sidor

måndag 3 maj 2010

Inneboende: Carro


Den här helgen har bestått av Caroline och mat, massvis med mat. Det var väldigt mysigt att ha en liten inneboende hos mig och Carro hon får högsta betyg! Till en början var helgen nog tänkt till att vara en plugghelg men va fan, det sket sig. Det blev film, chips och godis istället. Inte fy skam på det inte. Hanna och Sofia kom också förbi en sväng och gjorde oss sällskap, mycket trevligt, ni borde komma oftare.

Efter att Carro hade lämnat mig ensam saknade jag henne så mycket så det blev skype och shopping. Som vanligt satt vi inne på nelly och beställde kläder, det blev dyrt men det var det fan värt!

Kom snart hit igen Carro!

2 kommentarer:

  1. haha gick riktigt bra med plugget!
    men nu är jag ju här igen, fick ju en ny chans ;) så nu slipper du sakna mig också! :)

    SvaraRadera
  2. haha ja, du var inte borta särskilt länge :)

    SvaraRadera