Sidor

torsdag 20 maj 2010

Mumsigt hos Hanna


Har precis kommit hem från Hanna. Det var en mycket trevlig kväll med hästarna. Vi hade först tänkt att grilla men vi hittade ingen grill så vi köpte grillad kyckling, potatissallad, tsatziki och grönsallad. Det var väldigt smarigt och somrigt. Jag kände att jag var riktigt sugen på det nu efter den här otroligt varma och sköna dagen. Jag invigde även mina sandaler, kändes skönt att kunna ha dem och att det var så pass varmt att man kunde gå barbent!

Här är några va alla de bilder som togs ikväll, vissa vågar jag absolut inte lägga upp här, hehe :P

4 kommentarer:

  1. tack för en jättehärlig dag/kväll förresten! :*

    SvaraRadera
  2. Sketasnyggt!!
    Du tack själv, du bidrog med dig själv (vilket jag gillar) + lite extra (vilket jag också gillar) ;) <3

    SvaraRadera