Sidor

onsdag 26 maj 2010

Färgade naglar


Köpte ett nytt nagellack för några dagar sen och jag tänkte att jag skulle ta och prova det nu. Det är lite lätt rosa och skimrande! Väldigt somrigt och sött!
Jag är ju inte den bästa nagelmålare så det blev lite utanför och småfult som vanligt men färgen är jag väldigt nöjd med! Den är så pass lätt och ljusrosa att den matchar med min röda klocka! Jag passade även på att måla på lite nytt rött på tånaglarna, tycker det blir mycket finare med lite färg nu när man har skor med öppen tå.

3 kommentarer:

  1. Fin färg! :D jag har ocså köpt nyt nagellack ;)
    Jag tror jag klarar att bo i Horn, jag har ju bott där alltid innan, kul att det händer någonting för en gångs skull ;) haha du ska inte flytta till Horn också kanske nu när det är så livat? ;)

    SvaraRadera
  2. haha nja, jag tror inte det. Jag har bott där tillräckligt mycket :P

    Vad var det för färg på ditt då? :)

    SvaraRadera
  3. Mitt är typ rödorangeaktigt :D jag förstår dig ;)

    SvaraRadera