Sidor

fredag 7 maj 2010

Äntligen!

I går var en riktigt bra dag! Vad jag har längtat! Joel har varit i Marocko en och en halv vecka med en kompis och jag blev kvar här i Sverige, ensam. Man tror att en vecka inte ska vara så långt men det är det. Vi har ändå haft långdistansförhållande när Joel bodde i Göteborg men nu är jag så van att ha honom hos mig, att kunna få ha någon att somna bredvid.
Så under tiden han varit borta har jag verkligen sovit dåligt, jag finner ingen ro i kroppen när inte han finns nära och det är jättejobbigt! Men nu är han äntligen hemma och han hade köpt mycket fina saker till mig och till vårt nya boende i Götet! Åh vad det ska bli skönt att bo ihop, efter nästan fyra år tillsammans. Det känns inte som fyra men tiden går fort när man har kul. Du är verkligen det bästa som har hänt mig, jag älskar dig jättemycket!

2 kommentarer:

  1. gud vad roligt! sofie är i götet typ nu, är så himla aaavis! nu längtar jag verkligen!

    haha skönt nu ju, du kanske kan somna innan halv fyra om nätterna! ;)

    SvaraRadera
  2. usch på henne, jag vill oxå vara där! Hahaha ja, jag hoppas på det, fyra är ju annars en ganska skaplig tid ;)

    SvaraRadera