Sidor

torsdag 13 maj 2010

Desperate Housewife


Har varit riktigt duktig idag. Jag har städat hela lägenheten grundligt, riktigt grundligt så nu skiner stället! Allting känns mycket bättre efter att man har städat, det känns nästan som om man städat sig själv lite. För att inte tappa städlusten så såg jag på Desperate Housewives för att få lite Bree van de kamp feeling.

Just nu väntar jag på att Emeli och Carro ska dyka upp men de kommer nog inte än på en stund. Så jag får sitta här alldeles ensam med mitt godis, inte fy skam det heller. Jag har i alla fall valt min outfit för kvällen och det blev ett par grå leggings från bubbleroom och ett spetslinne från Nelly samt mina vita converse.

4 kommentarer:

  1. det blir aaaasniiiice! vi kommer snart. carro är på språng på sin cykel hit nu.

    SvaraRadera
  2. jaa, va bra!!! Skynda!! :D

    SvaraRadera
  3. linnet är grymt! haha bree van dekamp funkar alltid när man vill bli sugen på att städa ;) tack för igår!

    SvaraRadera