Sidor

fredag 28 maj 2010

Mot Norrköping!

Ska alldeles straxt ta bussen sen tåget till Norrköping för att träffa Joel. Han har sin Ronja Rövardotter premiär ikväll så jag antar att jag får umgås lite med hans familj innan han kommer hem, men jag hoppas att han inte blir för sen. Imorgon bär det av mot Göteborg. Joel och jag ska gå på Wendelsbergs teaterfestival så jag hoppas det finns nåt som passar mig. Vet inte hur mycket jag hinner blogga då men vi får se hur det blir.
Jag hoppas på fint väder och bra teater. Det känns riktigt kul att åka till Göteborg, det blir ju mitt nya hem om några månader, jippi!!!

Snart kommer min kära kusin och hämtar nycklarna hit, han ska låna min lägenhet över helgen , hoppas han inte trashar den bara.


See you bitches!

2 kommentarer:

  1. haha gulle! jag hoppas att du hälsade göteborg och att du hade en riktigt härlig helg!! :D

    SvaraRadera
  2. jag hälsade från dig och götet sa att du var varmt välkommen i höst!!!

    SvaraRadera