Sidor

måndag 10 maj 2010


Allt blir kaos och faller på en liten detalj. Det var för bra för att vara sant, det är det jämt.
Jag som hoppades och längtade så mycket. Men allt är för osäkert för att jag ska våga hoppas. Det löser sig säkert men tiden fram till dess, vad gör jag med den? Sitter på tåget till Joel, jag var bara tvungen att hitta på något. Egentligen är det ingen stor grej det var bara ett nej, första försöket. Men om man räknar med något så känns det alltid lite värre.
Som tur är finns det medicin mot sånt här, godis, pizza och kärlek så nu ska jag sluta deppa och äta upp mitt godis och mysa med älskling!

3 kommentarer:

  1. kände samma efter jag har precis på gränsen att få den där första lägenheten. men jag fattar inte hur man kan ställa sådana krav! tänk alla studentlägenheter de har på boplats..? det är inte rimligt hur man kan förvänta sig att alla har ett fast jävla jobb.

    det är så dumt att räkna med något som är osäkert, men man gör det fan jämt. alla får hjälpas åt att hitta någon lösning..blocket kan alltid funka. det grejar sig, vi kommer till göteborg bosä. jag lovar!

    SvaraRadera
  2. håller med casto, helt och hållet!
    tycker det är skit hela grejen :(
    men boså, du har rätt, godis och pizza löser nästan alla problem. och kärlek!
    kärlek på dig.

    SvaraRadera
  3. hästkärlek botar allt! Jag tror också att det löser sig! :)

    SvaraRadera