Sidor

lördag 15 maj 2010

Grilltime


Följde med pappa och Inger till en fest. Ja, eller fest och fest, det var ett gäng medelålders som var där och drack lite grillade. Inget för mig direkt, jag stod där i ett hörn och log lite trevligt. Men vad gör man inte för lite god mat. Det var min farbror och "faster" som hade lagat maten, det var sjukt gott, det var grillat kött, skivad potatis i ugn, salla, sweet chilisås, guacamole och vitlöksbröd. Verkligen supergott!!
Men jag åkte hem efter maten, är hemma själv nu så det är ganska skönt. Jag sätter väl mig vid tv:n med lite chips och godis.

3 kommentarer:

  1. åh, årets första grillning! avundsjuk som jagvetintevad.

    SvaraRadera
  2. det blir snart din tur :P
    Men vi får grilla någon gång snart som vi gjorde en annan gång :D

    SvaraRadera
  3. ja det får fan bli en grillning snart :D

    SvaraRadera