Sidor

tisdag 11 maj 2010

Världens bästa friluftsdag!

Skolans friluftsdagar brukar inte vara något att hurra för så därför tog jag, Carro och Emeli saken i egna händer och gjorde en egen friluftsdag. Till en början hade vi tänkt ha picknick i någon park men när vi försökte hitta något att äta blev det svårt. Det fanns inget vi ville ha och när vi flängt runt i halva stan så gick vi till vårat gamla vanliga hak, ciccolata. Men för att inte maten skulle känna sig så ensam gick vi och köpte Ben & Jerrys. Jag provade den nya smaken fairly nuts som var jättegod så den kan jag verkligen rekommendera! Vädret var strålande så vi satte oss ute i solen med våra goda glassar och förhoppningsvis fick jag kanske lite färg i ansiktet.

Vi strosade runt på stan och kom på den goda idén att vi skulle prova något fult så vi valde ut varsitt fult plagg till varandra som vi skulle prova. Vi hittade även mycket fina hattar som passade våra kloka huvuden.
Här kommer lite bilder från dagen!

8 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAH orkar inte att jag är så ful! älskar det. det är nog min bästa egenskap. att vara ful! :D gött! gillar er. bästa friluftsdagen någonsin.

    SvaraRadera
  2. hahahaha jag gillar din fulhet! Det är ju som sagt bättre att du KAN se ful ut än att vara ful jämt! :D

    SvaraRadera
  3. hahaha tack bosä, det värmer! fast bilden tillsammans med carro (mamma-dotter-bilden) skrämmer livet ur mig. exorcist-barn. haha!

    SvaraRadera
  4. haha Joel tyckte den var ascool. Han sa att du såg ut som en docka :P

    SvaraRadera
  5. hahaahha jag gillar bilden på er två där emeli ser ut som ett sånt där cp.. ni vet, en vuxen människa i en barnkropp typ? med asäckliga tänder? TYP SÅ! hahaha :D

    SvaraRadera
  6. hahahahahah det gör jag ju! sådana vider som visas på tv!

    SvaraRadera
  7. den bilden får emeli att se lite ut som en buktalar-docka tycker jag. ascool förmåga du har hästis

    ni är alla väldigt fina som cancerbarn <3

    SvaraRadera
  8. haha ja, och ett sånt vider vi såg på stan emeli! hhahaha det var så himla traumatiskt.. kan inte släppa det.

    SvaraRadera