Sidor

onsdag 5 maj 2010

Nyheter!


 Åhh idag kom mina kläder hem från Nelly. Det är alltid lite nervöst att öppna och prova allting, man vet ju aldrig om det passar. Men allt jag hade köpt passade, vilken lycka. Jag hatar att skicka tillbaka kläder, dels för att man vill ju ha dem men också för att det kostar. Jag vill fan inte betala 50 spänn för att skicka tillbaks skiten!

Man allt som allt köpte jag tre linnen, två par leggings, ett par shorts, strumpbyxor och ett par skor. Jag tyckte verkligen om allting och det känns skönt med lite nya grejer. Det blev inte så fasligt dyrt heller, 1100kr, visst det är ju pengar men jag fick ju mycket för dem!

4 kommentarer:

  1. mycket bra gjort, mycket bra! vi kan ju vara de bästa internethopparna någonsin - mitt var också grymt! gillar verkligen skorna!

    SvaraRadera
  2. Ja, vi är så bäst på vad vi gör :P Jag ser fram emot att se dig i dina nya fina paltor!

    SvaraRadera
  3. ååååh, skorna!

    ni är riktigt bra shoppare måste jag säga : D

    SvaraRadera
  4. det är så shopping ska gå till!
    det gick bra hos tandläkaren :) inga hål!

    SvaraRadera