Sidor

måndag 31 maj 2010

Måndag.


Sov hos Joel i natt eftersom det blev ganska sent igår när vi kom hem från Göteborg så jag fick ta tåget i morse vilket var väldigt segt. Jag var skittrött men vi skulle öva med kabarén så jag var illa tvungen att komma. Men när man väl är vaken och uppe så går det ju ganska så bra.

Efter skolan gick jag på stan med Sofie och Carro och vi köpte för första gången Frapino. Det var jättegott och jättemäktigt, i tog ananas och kokos, väldigt fräsch och somrig smak så den kan jag rekommendera. 
Framåt femtiden gick jag upp mot US för att gå på introduktion inför jobbet på neonatal- IVA. Det blev tre timmar men de gick ganska fort och vi fick mycket god fika, vilket man inte brukar få så det gillas! Ser verkligen fram emot att börja jobba där, saknar det från APU'n och natt är inte heller helt fel att jobba, klirr i kassan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar