Sidor

torsdag 27 maj 2010

Torsdag

Börjar dagen med att cykla in till skolan för att få betyget i Etik, gick som jag hade hoppats! Sen blev det in till stan för att börja shoppa lite. Gick en stund själv men sen ringde Carro och ville bjuda mig på lunch (hon var skyldig mig en) vi gick till vårt vanliga gamla hak och tog varsin kycklingsallad, mums!
Blev sedan en sväng tillbaka till skolan för att göra klart historian som ska in imorgon, vi blev nästan klara, ska bara fixa framsida och lite annat. Sen fortsatte jag, Carro och Emeli vår shoppingrunda och jag hittade mycket fint för en ganska liten summa.
Det blev ett spetslinne, rosa blus, pärlhalsband/armband, lösögonfransar och ansiktsmask allt från H&M.
Blommig bikini från Gina Tricot.
Skjorta och trosor från VILA

2 kommentarer:

  1. mycket bra jobbat bosä ;) jag är också jättenöjd! :D

    SvaraRadera
  2. vi är så duktiga såå!! :D

    SvaraRadera