Sidor

måndag 31 maj 2010

Ett tag sen sist!


Var  riktigt längesedan jag uppdaterade min kära blogg men jag har inte haft tillgång till dator under hela helgen. Jag var ju i Göteborg med Joel. Vi var på hans förra skola och såg en massa bra föreställningar och träffade lite folk som vi inte sett på evigheter. Men de får man ju träffa betydligt oftare nu när vi snart ska flytta ner dit, vilket känns skönt att man redan nu har en hel del vänner därnere. Joel och jag hittade ett ganska billigt hotell som vi bodde på, 500kr för båda en natt så det är ju ganska så rimligt och fräscht var det också, så tummen upp för hotell Ibis.
Jag saknar redan Göteborg och jag var ju där igår så det är ju ganska nyligen men jag känner verkligen att det är den staden jag vill bo i, det är fan den bästa staden här i Sverige, så mysig och med massa sushi i!
Det blev inga bilder från föreställningarna, jag hade glömt att ladda batterierna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar