Sidor

måndag 3 maj 2010

Inte mycket kvar

Nu äntligen är jag färdig med etikuppgiften. Hade jag varit smart och förståndig så hade jag gjort den på lektionstid, men vem orkar sitta i skolan och uggla mer än nödvändigt?
Carro kom hit igen för att plugga. Vi var faktiskt ganska duktiga för att vara oss. Vi satt vid varsin dator mittemot varandra och hade det lite små mysigt.

Det beställdes även från onlinepizza som vanligt och för min del blev det en tonfisksallad den här gången. Känner att jag har ätit lite för onyttigt nu i några dagar. Det blonderades även lite hår här ikväll då jag tyckte att min frisyr såg slokande ut. Carro var en snäll häst och hjälpte mig med den saken. Blev mycket nöjd med denna nya nyans!

4 kommentarer:

  1. precis den känslan kände jag också med religionsuppgiften om abrahamreligionerna. vet inte riktigt vad den kallas.. haha. fatta hur det känns att ha två chipspåsar här. är stört sugen haha.

    SvaraRadera
  2. haha min mat ser ju så jävla fräsch ut mot din! jag är mycket nöjd med min insats i alla fall, både med håret och plugget ;)

    SvaraRadera
  3. Den känslan är såå skön! Hihi chips är aldrig fel, mums!

    SvaraRadera
  4. men din mat var väl oxå god?! Ja, med håret ska du vara nöjd över. Det är ju ditt mästerverk som jag bär på :P

    SvaraRadera