Sidor

måndag 14 juni 2010

Torsdag - Studentlunch på Birgittaskolan


På torsdagen blev det studentlunch på skolan. Alla treor och lärare var samlade i matsalen för att få lite god mat och för att dela ut stipendier m.m. Det var ganska så trevligt, god mat och dessutom fick jag mig ett stipendium för att jag var en stark kvinna! Man tackar för det, hade hoppats på pengar men jag fick en bok. Fick även ett mycket fint kort och 250kr i presentkort av Sally, som jag hjälpte när hon bröt benet. Det var väldigt fint skrivet och jag tackar så hemskt mycket för det, jag blev jätterörd, verkligen!
Jag och Hanna delade även ut klassens väldigt fina tröjor som vi gjort till våra mentorer. De blev väldigt uppskattade och passade Johan och Andreas perfekt!


2 kommentarer:

  1. birgittagalan vare ju!! inte att förglömma!

    SvaraRadera
  2. hahaha de ska alltid hitta på dåliga saker.. tappert försök till att vara roliga.. :P

    SvaraRadera