Sidor

måndag 14 juni 2010

Onsdag - Sex and the city 2

Jag kom hem någon gång runt tolv på onsdagen från resan och var ganska såå skakig efter den lilla incident som hände. Jag sov säkert fem timmar då jag kom hem och jag ville gå ut på kvällen men var samtidigt för trött för att festa. Så det blev SATC 2 med Carro och Sofie istället. Den var verkligen asbra, bättre än jag trodde så se den! Efter filmen tog vi en liten sväng på krogen i alla fall. Träffade väldigt många från B-klassen men vi stannade inte speciellt länge. Kändes väldigt skönt att det inte blev så jättesent men kul hade jag i alla fall! Tack tjejer!

P.s Hon i mitten är snyggast!!

3 kommentarer:

  1. så kommer du så klart och skryter om att du fick komplimanger av killar på stan. men det skulle nog jag också göra. : )

    sådana kvällar får vi ha igen snart tycker jag, mycket trevligt med bio och fint umgänge

    SvaraRadera
  2. HAHA, precis när vi snacka om komplimanger ju! awesome! wööööw, klart du hade en kul kväll, du hade ju världens bästa häng med dig!

    SvaraRadera
  3. hahah jag är bäst!!
    DET ÄR NI MED FÖRRESTEN!!! <3

    SvaraRadera