Sidor

söndag 27 juni 2010

Snart 19 år -fest!




Då var firandet över för den här veckan! Kändes lite konstigt att fira födelsedag fast man inte fyller år. Det var ganska så trevligt det var de gamla vanliga rävarna så det var ingen stor grej. Men jag fick i alla fall väldigt fina presenter. Av farmor och farfar fick jag ett strykjärn + 500kr. Av mina kusiner (har bara två) fick jag Kent Singstar. Av pappa, Inger och Linus fick jag två biljetter till Lady Gaga i Malmö den 19 november!!!!!!!
Eftersom jag fick två biljetter till Gaga ska jag ta med mig en fin häst vid namn Caroline! Vi gillar verkligen Lady Gaga så det ska bli sketabajsakul!!!!
Det kan fan inte bli bättre!!!!

4 kommentarer:

  1. åh, jag är så avundsjuk på er hästar som ska få se lady gaga! hoppas ni njuter åt mig i november också!

    SvaraRadera
  2. Det ÄR klart vi ska!!! :D

    SvaraRadera
  3. gullis, ska bli såå himla kul!!!

    HAHA och åh, du gjorde en downie!!! <3 hahaha fan vad bra det kändes för mig!

    SvaraRadera
  4. haha allt för dig gullet!!! ;)

    SvaraRadera