Sidor

tisdag 15 juni 2010

Lördag - Studentmottagning


Mia skryter om sin kretaresa!
Paketöppning
Fina tjejor med fina blommor till mig
.
Hade min studentfest på lördagen. Det blev de gamla vanliga rävarna som kom. Jag har inte så stor släkt så det var mina två kusiner och deras föräldrar, pappa, linus och inger, joel och hans föräldrar + bror, farmor och farfar och tillsist maria. Men det var trevligt att de kunde komma. Jag fick mycket fint av dem i present så det tackar jag för och Maria hade gjort en liten fotobok med fula bilder på mig som egentligen inte ska visas för nära släkt men så blev det. Tack för det Mia! :)
Senare på kvällen kom jeffa och lina och hälsade på. Jag är väldigt glad att ni kom, ni är fina ni!!

Här kommer lite bilder som pappa tog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar