Sidor

onsdag 23 juni 2010

Sommar och sol

Än så länge har dagen inte varit så lång, gick upp vid tre. Jag måste verkligen bli bättre på att gå och lägga mig, men som tur är jobbar jag ju natt så problemet är ju inte så jättestort. Efter att jag gick upp åt jag frukost ute på altanen och la mig sedan för att sola lite i trädgården. Hade två Vecko Revyn att läsa så det var mycket skönt och trevligt att ligga ute i solen!!

Nu ska jag och Joel åka till Söderköping för att äta glass, see you later!

3 kommentarer:

  1. så himla mysigt du haft det. är det bättre med näsan?

    SvaraRadera
  2. ja, det var mysigt :)
    Näsan är mycket bättre nu, har inte haft näsblod på ett dygn nu :D

    SvaraRadera
  3. wöööw, jag med!
    eller: jag gick upp och åt frukost på altanen (balkongen, okej) sen la jag mig i gräset och solade med nya veckorevyn :D och en mineralvatten ;)

    SvaraRadera