Sidor

tisdag 8 juni 2010

Poolen är inte det smartaste stället va?!


Kom precis hem från en helt okej, bra utekväll! Började lite smått hemma hos mig, tog sedan bussen in till stan för att sedan gå till NH. Det var ganska så kul inne på NH men jag och carro blev utslängda (vi var inte fulla) men vi fick gå och roa oss på de andra uteställena men det blev bra tillslut. Jag och Carro lurade runt lite efter att Sofie åkt hem och vi umgicks med Sofia och Hanna ganska så mycket vilket var väldigt nice!!!
Träffade även Emeli och hennes varg på Yngves och 55:an där man blev bjuden på lite gott att dricka.
Allt som allt tyckte jag att det blev en bra utekväll men många roliga stunder!!
Måndagsklubben
Fina tjejor!
Bosä pussas
Happy people
Cosmopolitan!
Yeah!
Nattmacka på Burgar King!
MAT!
THE END

1 kommentar:

  1. hahah fyfan vad charmiga bilder! älskar den när min ögonfrans lossnat! haha men vem bryr sig :D tack för en fin kväll bosä! :**

    SvaraRadera