Sidor

torsdag 3 juni 2010

Härlig dag med fina hästar!


Ledsen att jag är så seg på att blogga. Idag var jag ledig från skolan, vilket var väldigt skönt. Jag kunde sova ut och det blev pringles till frukost, mums. Tog sedan cykeln in till stan någon ån på eftermiddagen för att fika medn Carro och Sofie. Blev en pasta och räksallad på Coffeehouse. Brukar vanligtvis inte äta där men det var gott så det tänker jag fortsätta med! Vi gick lite på stan sen det var tydligen internationella matdagen eller nåt så vi letade efter ställen där man fick provsmaka men det fanns tyvärr inte så många.

Sen följde Carro med mig hem och vi handlade lite gott till kvällen att smaska på, det blev chips, lite godis, pommes och korv. Blev mycket gott att äta framför SATC. Vi pratade och fjollade som vanligt, och hade bosä-time vilket jag gillar skarpt! Carro du är en mycket fin häst! Sen framåt elva tolv kom Sofia och Hanna på besök. Mycket roligt och vi stod ute och gosade ganska länge. Så idag har varit en härlig dag med sköna vänner. Kommer sakna det sen när man flyttar.. Ibland undrar jag varför jag inte umgåtts mer med vissa som Hanna och Sofia, på studentveckan tjejer då får ni räkna med mig! Pössss

1 kommentar: