Sidor

måndag 14 juni 2010

Tisdag - Omberg!

Efter en ganska så intensiv utekväll på måndagen skulle vi kl 12 (tidigt) på tisdagen åka på resa med båda sam-klasserna. Det var någon slags östgötaresa med historiska inslag eller något. Stefan sa att han hade utformat resan efter våra intressen men jag tror inte han känner någon som var med på resan, i alla fall inte deras intressen!
Men vi åkte runt till olika ställen och tillsist hamnade vi på Omberg. Det var inte speciellt kul och några av hästarna lämnade mig och Sofie kvar på berget medan de åkte hem. Blev då istället lite kul med några från B-klassen, Tiba, Alisa och Vjosa. Några som jag i vanligt fall inte brukar umgås så jättemycket med. Är verkligen glad att jag gjorde det nu! Ni gjorde Omberg uthärdligt!

Vi sov över på Omberg och dagen efter blev det fler "roliga" stopp och utflykter, pfh!
Jag kände att jag behövde lite drama i mitt liv så jag svimmade typ på Stefan istället. Det var ungefär lika kul som allt annat :P
Jag och Carro!

Galna brudar

Damsugare inne på kyrkans toalett

SCOTTS

2 kommentarer:

  1. hahah omberg SÖG verkligen! men gillar buset inne på kyrkotoan ;)

    SvaraRadera
  2. hahah jaa det var fint det!!

    SvaraRadera