Sidor

torsdag 3 juni 2010

Hanna, Sofia och den feta katten!


Det blev en trevlig kväll med pärlorna Hanna och Sofia. Vi körde runt och letade mat, vi var jättesugna på nudlar med det fanns inte någonstans så vi fick åka till gamla kära donken. Vi tog med maten och åkte mot Berg och satte oss på någon fin liten väg vid vattnet och solnedgången. Det var ett mycket mysigt ställe vi hittade. Kvällen fortsatte och vi körde och körde, det gick ganska så snabbt eftersom Sofia är en fartdåre så vi hann med väldigt många rundor. Sen träffa vi en av Sofias vänner och han hade världens festaste katt. Det var så att magen verkligen guppade fram och tillbaka när hon försökte springa. Men hon var söt ändå!
Tack fina tjejor för hänget ikväll!!!! Pöss

Hanna panna sitter i solen och ser så fin ut!

  Picknick var det som gällde!
Snurrig men söt
Tjejen med hakan som hänger ner
Världens fetaste katt
Kolla bara vilken boll!

5 kommentarer:

  1. Vadå tjockis katt ? hon är ju fett cool :D

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen FETT cool ;)

    SvaraRadera
  3. haha nu blir jag ju ledsen för jag inte kunde följa med :( usch, känner mig fortfarande inte kry tjejen! hoppas jag mår bättre ikväll!

    SvaraRadera
  4. HAHA XD fettokatt. som en katt som bor vid mig.
    den gick förbi för några år sedan när jag och en annan kompis var ute och gick. "haha, vilken tjock katt" så slutade det med att katten hette Tjockis XD

    SvaraRadera
  5. hahah jag gillar verkligen tjocka katter xD

    Jaa må bättre bosä!! Gillar inte när du inte mår så bra!! <3

    SvaraRadera