Sidor

tisdag 22 juni 2010

Mot Centrum.

Kvällen i Jönköping fortsatte med lite förkrök hemma i lägenheten. Det var väldigt kul men vi fick inte med oss några skivor eller något och Sofie hade inte internet än så vi fick klara oss med lite musik från hennes laptop och det gick ganska så bra. Men vi saknade dock I gotta feeling!!


Fina Tjejer!
Skål påre!  
Yeah!
Grrr
När vi skulle dra var Carro ganska lagom rund om fötterna men det är ju inget fel med det! Vi missade precis bussen från Sofie och eftersom hon bor på ett berg orkade vi inte gå ensamna så Sofie ringdenågon kompis som kom på sin moppe och som fick följa oss. Han var lite lagom rolig!
Centrum
Väl nere på stan gick vi till stället som Carro hade sett ut, Centrum. Det var ganska så bra och Carro och Sofie hittade snabbt varsin vän att hångla med så jag fick dansa ensam, vilket gjorde att jag blev anfallen av en  tjockis som ville hångla med mig men jag flydde snabbt och Sofie räddade mig. Hon kom på att hennes hångelvän inte var så bra, vilket var tur för mig. Men vi dansade på som vanligt men efter en stund så ser vi att Carro och hennes hångelkompis ramlar så vi dyker in i folkmängden och hämtar upp henne. Hon fick tydligen någons ben på sitt så hon får jätteont. Vi går ut och ska ta bussen hem men det blev en tripp till akuten med sjuktaxi istället. Så vi fick tillbringa kvällen där istället. Det verkade i alla fall inte vara något jätteallvarligt med Carros ben som tur var!
Så det var ett annorlunda äventyr den kvällen!

3 kommentarer:

  1. vi får se till att få en ordentlig kväll hos mig, när jag både har bra musik och vi inte skadar oss värre än vanligt.

    Tack för att ni kom ner till mig :D <3

    SvaraRadera
  2. hahaha oj, tog du kort nere på centrum? ehehhehehehehehe

    äääh, benet mår prima! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, det får vi verkligen göra!!! :D

    Jag gör mycket som du inte ser ;P

    SvaraRadera