Sidor

tisdag 22 juni 2010

Jönköping!

I fredags följde jag med Sofie och Carro ner till Jönköping. Varför vi nu skulle dit är för att Sofie har en lägenhet där, eftersom hon ska plugga där. Jag hade jobbat natten till fredag så jag var ganska så trött när de kom och hämtade mig på fredags förmiddagen. Men jag sov i bilen och det tar ju inte så lång tid från Linköping. Sofies lägenhet var verkligen jättefin! Den var liten men man fick ändå plats med det som behövdes.
Vi började med att åka till Coop för att handla mat, vi skulle grilla lite på kvällen så då behövde vi lite smått och gott. Senare på kvällen skulle vi även ut, Carro hade i förväg sett ut ett ställe som hette Centrum, skulle tydligen finnas mycket körv där. 
Grilltime!

3 kommentarer:

  1. vilka fina bilder du fick till. förutom den sista på mig, jag ser väldigt dragen ut XD

    SvaraRadera
  2. ja eller huuuur, så säger ni att jag var packad :o hahaha, det fanns ju körv! :)

    SvaraRadera