Sidor

måndag 2 augusti 2010

REGN!

Jag säger bara USCH
Här har man jobbat hela natten och det första man ser när klockan börjar ticka hemdags är att det spöregnar. Jag som hade varit duktig och tagit cykeln kvällen innan kände att jag verkligen dragit en nitlott. Jag fick åka buss hem och på vägen hem var det ett flertal ställen som var översvämmade. När jag sen kliver av bussen får jag gå en bit och trots att jag har paraply blir jag genomsur och på innergården är det fullt med vatten så jag får kliva runt i 1dm djupt vatten, SKÖNT!

3 kommentarer:

  1. hahaha vaknade av regnet imorse och tänkte "fyfan, stackars den som är ute nu!"
    :))))))

    SvaraRadera
  2. hahah, vilken tur du har då ;) Men jag tyckte synd om de som hade fått lämna sängen tidigt på morgonen för att cykla till jobbet i regnet, jag fick ju åtminstone åka hem :P

    SvaraRadera
  3. tyckte nog minst lika synd om dig igår natt när jag somnade så gött i min säng, och du åkte till jobbet ;)

    SvaraRadera