Sidor

torsdag 26 augusti 2010

Avskedsfika + shopping!


Träffade Maria i linköping förut. Var evigheter sen vi träffades så det var verkligen på tiden! Speciellt eftersom hon och Pernilla ska till Norge och jag till Göteborg så vi behövde liten hejdå-time. Vi började med mat, blev kebabtallrik med pommes. Jag hade ett såntdär riktigt sug efter kebab, så nu är jag nöjd och glad! Resten av kvällen bestod av shopping. Jag hittade ganska mycket fina saker men Maria hittade verkligen asmycket snyggt. Kommer inte riktigt ihåg allt men det började med att hon ville ha skor men hittade allting annat förutom just skor. Men hon var inte så ledsen för det!
Jag kommer verkligen att sakna denna fina brud, vi får se till att vi ses, vilket vi kommer att göra! PUSS

1 kommentar:

  1. kebab är riktigt manlig fika det! ;)
    det är så tråkigt med avskedsfikan, men det känns ändå skönt att gå vidare! men mycket "varför-ses-vi-inte-oftare-jag-gillar-dig-så-mycket-känslor!" som blossor upp!

    SvaraRadera