Sidor

lördag 7 augusti 2010

Göteborg med Caroline!


Kom nyss hem från den trevliga staden Göteborg. Jag och Carro åkte dit för att titta på hennes boende, som var mysigt. Men det tråkiga är att det var ganska så långt mellan oss men det löser sig alltid. Efter vi kollat på det åkte vi spårvagn hem till mig där vi bytte om för att sedan åka in till city för att äta. hade inte ätit på aslänge så det blev en sådär thairestaurang, men vi var så hungriga så vi orkade inte leta. Strosade sedan runt lite på stan men vi åkte hem ganska tidigt.


 Imorse åkte vi först in till staden för att äta lite frukost eftersom jag inte har så mycket mat hemma. Efter det gick vi på stan och shoppade, blev inte så jättemycket men det är alltid kul att bara gå och titta. Eftersom vi blev så onöjda med maten från igår gick vi till Jensen's Bøfhus för att äta kycklingbiff med Jensens favoritsås som är otroligt god och detta kostar bara 59kr!

 På hemvägen åt vi varsin sandwich och munk, munken satt fint den! Tack Carro för ditt fina och roliga sällskap, mycket trevligt!!!


5 kommentarer:

  1. Skönt att ni haft det bra. Jag saknar er. Och längtar tills jag kan komma och hälsa på hos er båda

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig! Jag vill ju komma hem till dig och se det färdiga resultatet med!! :D

    SvaraRadera
  3. haha munken satt riktigt gött! och du vet 7eleven-munken som var så sällsynt och god? hittade den igår kväll på 7eleven i valla! det var riktigt gött, men den var godare när vi åt den tillsammans :D

    SvaraRadera
  4. hahah ofta den finns här med! Jag som trodde det var en göteborg-munk! ;P

    SvaraRadera
  5. ja, den smakade ju inte som i götet direkt ;)

    SvaraRadera