Sidor

fredag 30 juli 2010

New shit!


Igår var jag hos frissan och klippte topparna samt slingade håret lite. Blev en aning mörkare än jag tänkt mig men det blev snyggt ändå!
Efter det gick jag på stan och shoppade lite. Jag var ju i Norrköping så lite annat hittade jag som jag inte hittat i Linköping. Det blev en kavaj och ett linne från H&M, en kjol från NewYorker (rea), och ett par ankelboots från skopunkten, även de var på rea och kostade bara 199kr!
Var väldigt kul att springa runt och shoppa, vanligtvis sitter jag och tittar på allting på nätet och beställer därifrån men nu var det kul att gå och bära på påsarna med mina fina fynd i!

2 kommentarer:

  1. kul, fina grejer! :D
    jag köper typ bara på stan nu, mycket roligare att gå runt och känna på saker, sen pröva dem :D älskar det!

    SvaraRadera
  2. riktigt fina saker : ) om jag inte misstar mig har jag en likadan kavaj, stört skön och snygg.

    jag håller med er, det är roligare att gå i affärerna när man shoppar.

    SvaraRadera