Sidor

tisdag 10 augusti 2010

Bye Bye lägenheten!

 (Den nästan tomma lägenheten som min kusin John nu ska flytta in i)

Imorgon (eller idag) kommer pappa upp till Linköping för att tömma min lägenhet. Hela mitt liv är nu nedpackat i olika lådor och det var betydligt mer än vad jag trodde. Det behövdes ett antal extra lådor än vad jag först skaffat. Det tog även ett bra tag att tömma den och framförallt att städa den. Min snälla farmor kom upp och putsade mina fönster men resten gjorde jag själv. Det var ju inte direkt som att städa som vanligt utan nu skulle det vara supernoga och bli superfint! Det känns lite tråkigt att flytta ifrån den men samtidigt ska det bli så kul att flytta ihop med Joel i Göteborg. Så det första vi gör när vi kommer ner dit är att tömma släpet med mina grejer i nya lägenheten och sen blir det till IKEA för inhandlande av nya möbler och annat smått och gott!

2 kommentarer:

  1. fina minnen från den lägenheten! hoppas john tar hand om den lika väl som du gjort ;)
    hälsa götet och glöm för fan inte min foundation! :D

    SvaraRadera
  2. Du, jag tror inte det är lika fint som när jag bodde där :P

    Du kan vara lugn, jag tog med den hem.

    SvaraRadera