Sidor

torsdag 12 augusti 2010

Flytten!

I Tisdags kom som ni vet min pappa till lägenheten i Linköping för att flytta mina saker till Göteborg. Man kan inte tro att det ska få plats så mycket i en etta men det gör det. Släpet var nästan överfullt, och då hade vi ändå ett ganska så stort släp. Så vi packade in alla saker och min kusin John som ska bo där nu började packa upp sina saker.
När vi väl var framme så var det bara att börja bära upp eländet upp till översta våningen, och nej vi hade ingen hiss. Jag vet inte hur många vändor vi fick gå men tillslut var allting inne i lägenheten och pappa, min bror och jag var helt slutkörda.
Allt gick ju bra men usch för att flytta saker!

2 kommentarer:

  1. äääälen, jag hatar att flytta! och igen också! och att packa, rensa bära - fan! haha men tanken på att det är till götet underlättar faktiskt lite! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det hjälper verkligen!!

    SvaraRadera