Sidor

tisdag 2 november 2010

Shopping och Yoga.


Åkte in till city med Joel idag för att shoppa lite kläder inför halloweensittningen på fredag. Jag tänker inte avslöja vad jag ska ha på mig än men mycket av det är köpt på Buttericks! Passade även på att köpa lite hårfärg, behöver klippa mig med men jag orkar aldrig boka någon tid. Blev även Sofi Fahrmans nya bok Elsas värld, har läst ettan och tyckte den var rolig och lättläst.

Blev sedan lite Yoga för att rensa tankarna på allt plugg och stress inför tentan. Var riktigt skönt och jobbigt på samma gång! Vi gick och åt sushi efter yogan, vem orkar ställa sig och laga mat efteråt?!

1 kommentar:

  1. suger att laga mat efter träning! det där ser riktigt gött ut faktiskt, jag ger mig. vi får käka nån dag! kanske på tåget till malmö eller nåt! ;)

    SvaraRadera