Sidor

fredag 26 november 2010

Alone with Bruce


Denna kväll  är det bara jag och katten hemma. Joel är på personalfest och jag orkade inte gå ut. Ska ju på sittning imorgon så jag vill vila upp mig lite. Orkade inte laga mat så jag köpte färdig, och så lite godis och julmust på det. Gött i magen! Passade på att hyra film också, det blev 2012. Har redan sett den men jag gillar töntiga actionfilmer så den passar perfekt, speciellt till min värsting-TV och mitt värsting-ljud!

Nu tänkte jag lägga mig i badet med lite tända ljus och ansiktsmask. Ska bli riktigt mysigt, undra om katten också vill bada!

3 kommentarer:

  1. åh, jag älskar din katt! helt burrig i pälsen ju :D
    /svietis

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag tänkte bara tipsa om att det är sista chansen att tävla om ett presentkort på min blogg. :) Tävlingen går ut idag 22.00:
    http://adara.blogg.se/2010/november/tavling-i-samarbete-med-qpixse.html#comment

    En annan tävling finns i min högerspalt! Det vore superkul om du ville vara med och tävla! :D
    P.S Om du inte vill ha reklam så ber jag om ursäkt!
    Hoppas du får en mysig advent! <3
    Kram

    SvaraRadera
  3. hihi jag älskar min katt med ;)

    SvaraRadera