Sidor

torsdag 11 november 2010

Önskelista 2010

Är i princip klar med min önskelista för i år. Tänker tillbaka på när man var liten och fick hem leksakskatalogen i brevlådan. Vad glad man blev och vad man satt och bläddrade i den där stackars katalogen. Man kryssade ju nästan för allting bara för kryssandets skull. Jag önskade mig ofta docksaker till mitt dockskåp och lego.
Saknar den där härliga känslan som infann sig dagen innan julafton, när man inte kunde sova och bara ville att tiden skulle rusa iväg och bli julafton.
Så att tomten skulle komma med paket. Det var en härlig känsla som försvann för ganska många år sedan.
Trots det älskar jag fortfarande allt med julen och det är ju fortfarande kul att få paket, eller hur?!

2 kommentarer:

  1. Haaha, ooohja! Riktigt snygg ;)
    Allt bra med dig förresten?
    Tycker vi borde ses och hitta på nåt snart! :)
    PUSS!

    SvaraRadera
  2. haha!
    Jodå allt bra här, mycket i skolan bara :P
    Hur är det själv då? Ja, det tycker jag. Jag kommer hem till Horn den 22:e dec förhoppningsvis och stannar där ett tag så då tycker jag att vi ska hitta på nåt kul! Sen får du ju komma hit till Göteborg oxå! :D
    Puss!!

    SvaraRadera