Sidor

söndag 7 november 2010

Håkan Hellström - Scandinavium

Igår blev det ju då Håkan Hellström på scandinavium i Göteborg. Jag hade fått biljetten av min fina vän Caroline. Har set fram emot denna konsert ganska länge nu och jag har alltid förknippat Håkan med göteborg så det var en riktigt fin inflyttningspresent! Konserten var helt fantastisk. Vi kunde inte alla låtar men några i alla fall. Han spelade några av mina favoritlåter bla 13, hurricane Gillbert, Ramlar, Nu kan du få mig så lätt men framförallt KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG!



Både GP och Expressen gav honom full pott! 
Expressen – ” Håkankonserten var hans bästa någonsin.
I Scandinavium stod 10 000 personer och dansade och sjöng med i låtarna.
- Det blir fem getingar. Så bra har jag aldrig sett honom”
Tack Caroline för en fin present och en fin kväll med dig!

2 kommentarer:

  1. varsågod, tack själv!! åh blir så glad av videon, grymt drag var det! och han förtjänade recensionerna han fick idag! :D

    SvaraRadera
  2. haha eller hur!
    Ja, det gjorde han verkligen!

    SvaraRadera