Sidor

torsdag 11 november 2010

Nytt i höstmörkret.

Fick hem lite finfina grejer idag på posten. Beställde en del av grejerna för ett tag sen och nu har de äntligen kommit. Kände att jag behövde lite nytt för att lätta upp mitt humör en aning. Dock kom det en bok också, Människokroppen på 540 sidor. Ska inte läsa allt till den här kursen men känns lite tungt i vilket fall. Den var inte billig heller, 700kr för den så jag hoppas verkligen jag får ut något av den!

Necessär och sminkväska H&M
Kimono H&M
Människokroppen Lycknis

Bustier och spetstrosa H&M
 Leggings H&M

2 kommentarer:

  1. haha trodde du hade ljugit för mig om att du mådde dåligt och sprungit ute i kylan och shoppat istället först! ;) men ååååh hm. vill så gärna shoppa. tänkte också köpa de där legginsen, de är snygga! och kimonon, var den bra sen? mami skulle nog ge mig den i julklapp eller present, hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  2. haha ne då jag ljuger inte för dig Bosä!
    Ja, kimonon satt bra och var väldigt skön :)

    SvaraRadera