Sidor

måndag 23 januari 2012

FitnessFighten

Då var snart en tredjedel av min diet/träning gjord. Har inte berättat så mycket om den men det handlar om att få ett nyttigare tänk, genom kost och motion. Det har faktiskt fungerat riktigt bra. Inget godis, ingen "onyttig, fet mat och ingen alkohol på 30 dagar. Sen är det minst en timmes träning varje dag. Vi har fått speciella övningar som vi ska göra och jag kan säga som så att man är ganska så slut efter dem! Men jag känner faktiskt att jag är lite piggare och har lättare att komma i håg saker till tentor och liknande. Och det är ju bra om man kan få en positiv effekt när det gäller skolarbetet! Har även gått ned i vikt men hur mycket avslöjar jag inte fören jag är färdig. Ska även berätta mina mått då med! Men jag tror och känner att det har gett resultat! Om jag är riktigt nöjd ska ni få se en före- och efterbild, men bara kanske!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar