Sidor

lördag 28 januari 2012

blev pannkaka av det.

 Provade att göra plättar på keso och kesella förut. Blev helt okej men jag tror jag ska skippa kanelen nästa gång och ha i vaniljpulver (ej vaniljsocker) istället. Blir nog mycket bättre! Det jag gjorde dem på var; 
1 äggvita, 80g minikeso, 60g lättkesella och hallon eller andra bär till sås. Så kan man smaksätta med ex kanel eller vaniljpulver eller någon annan smaksättning.

Så blandade jag i allting, förutom hallonen i en skål och sedan stekte jag dem. Hallonen värmde jag på i mikron och sen så mosade jag dem för att det skulle bli lite mera sylt av det.
(Fick receptet utav en annan som också är med i fitnessfighten!)

1 kommentar:

  1. prövat nästan exakt samma recept och gillade det :) prövade också med kanel i haha men tyckte inte det var någon hit :P

    SvaraRadera