Sidor

måndag 6 december 2010

resebeber.


Om bara ett fåtal timmar sitter jag på planet till dear old London! Var två år sen sist nu, det var där jag och Joel förlovade oss. Så det ska bli riktigt kul att åka dit igen. Och på vintern framförallt. London med all dess julskyltning och allt. Kommer att bli en riktig upplevelse tror jag! Vi har även biljetter till Andrew Lloyd Webber's - The Phantom Of The Opera. Vilket jag tycker ska bli helt fantastiskt, älskar nästan allt han gör och speciellt fantomen på operan!
Har nu nästan packat färdigt, ska bara till forex för att växla till mig lite pund. Ska även försöka blogga så mycket som möjligt från London, så ni kan hänga med i svängarna!

2 kommentarer:

  1. resebeber säger du! gud vad roligt du kommer få det vännen, du förtjänar en liten semester! hälsa starbucks som sagt, du måste ta kort där åt mig så jag får se hur det ser ut!! PUSS

    SvaraRadera
  2. jag laddar upp nu med blogginlägg :D

    SvaraRadera