Sidor

måndag 20 december 2010

Packat & klart.


Nu har jag packat inför hemresan imorgon! Ska vara hemma tio dagar och detta är vad jag ska ha med mig. Ska bara få ner skiten i väskan också! Tur man har bil så att man slipper släpa på skiten på tåg eller buss! 

Har städat lite idag också. Men det tog sån jäkla tid. Har fått ryggskott så jag går som en gammal kärring och känner mig lite som en också! Men nu ser det i alla fall ganska fint ut i lägenheten. Vill ju gärna inte komma hem efter jul och det ser ut som fan!


Stick från stan' Spotify-listan för dagen!

3 kommentarer:

  1. bra lista du! är packad och redo jag med nu! typ exakt samma; julklappar, fett många tröjor, några byxor, underkläder, kamera och två klänningar! ;) fick inte med mig några skor eller någon katt, men då gick allt ner i den blå studentväskan... fyfan vad jag hatar att packa! men så glad för linköping imorgon!!! :)

    SvaraRadera
  2. fick du ner så mycket i den lilla väskan :O
    Mitt blev en väska på hjul och vila-bagen!

    Hhaha ne men katten kommer du få höra sjunga imorgon xD

    SvaraRadera
  3. haha ja jag har ingen större väska så tänkte att nu jäääävlar måste jag få ner skiten i den! orkar inte ha med mig två! är rätt grym på att packa med ;)

    haha ja det ser jag fram emot! ;D

    SvaraRadera