Sidor

tisdag 26 oktober 2010

Sen kväll med Bruce.


Kom hem från stan för en stund sen. Har varit med Carro hela dagen idag och vi åkte in en sväng till shåpping! Tänkte visa senare vad jag köpte. Nu har jag och Joel sett på Eva & Adam fyra födelsedagar och ett fiasko, vi såg serien förra veckan så det var lika bra att se filmen med. Köpte hem Marabous nya choklad Vinter Vit och den var jättegod. Det var vit choklad men ganska mäktig så det var perfekt för två.
Här är lite bilder på skitungen!

4 kommentarer:

  1. åååååååååååååååååh vilken liten sockerpulla, han vill jag mysa med!

    SvaraRadera
  2. haha han var så jäkla söt, jamade som en riktig liten bebis! <3 och kul att han kommer överens med brorsan.. ;) kul att du köpte chokladen sen med! :D

    SvaraRadera
  3. haha ja han och Bertil <3
    ja, den var riktigt god!

    SvaraRadera
  4. Så söt han är =) Sorry att jag inte ringde, blev att jag somnade och vaknade för en timma sedan....
    Hörs imorgon istället =) Kramen

    SvaraRadera