Sidor

tisdag 19 oktober 2010

Jag har blivit med katt!

 (Min gamla katt Frasse)

Har äntligen hittat en katt som passar mig och Joel. Han är kolsvart från tass till nos och väldigt söt! Jag har ingen bra bild än för vi ska hämta katten nästa vecka, förhoppningsvis på måndag.

Åh jag är så glad! Har ju haft katt i hela mitt liv men sen när jag flyttade till Linköping så bodde jag ju i en liten etta och ville därför inte skaffa katt. Men nu har jag varit utan katt i tre år och känner att det är på tiden att vi skaffar en! Så håll ögonen öppna för nästa vecka får ni se vår nya katt!

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHHAHA :D :DJa, det har varit stängt i typ en-två månader ;)
    Men nu är det snart öppet igen ;)
    PUSS! Jag vill se din katt förresten :D

    SvaraRadera
  2. haha ockej :P Har ingen koll på vad som händer i Horn längre :P

    Det är klrt du ska få se den! Så fort vi har hämtat den lägger jag upp bilder på honom :D

    SvaraRadera