Sidor

måndag 25 oktober 2010

Pappas 50 års fest!

I helgen var jag ju hemma hos pappa eftersom han fyllde 50 år. Vi hade massor att göra därför blev det inte så mycket bloggande i helgen för jag kände att min kära pappa behövde all min uppmärksamhet! Men festen var väldigt lyckad. Vi var väl runt 80 personer så det var ju som sagt lita ett göra. Pappa var glad i alla fall och tyckte festen blev kanon och många bra presenter (av mig och Joel fick han Iron man 2, Marina and the diamonds och en logga som jag gjort som han kan ha till sitt företag) Festen höll på ganska länge så klockan var mycket innan vi kom hem, men det var kul att se fulla glada 40-50 åringar dansa loss. De är precis som ungdomarna så de ska inte klaga på våra fester!

 Fullt hus
 Joel spelade lite
Snyggaste paret (var inte svårt eftersom alla var gamla som gatan)
 Pappas favorit band
 Pappa och Inger dansar första dansen
 Grattis Pappa!

2 kommentarer:

  1. åh vad roligt!! marina and the diamonds också, riktigt bra val ;) hahah klart ni var det snyggaste paret älen :D men det finns snygga gamlingar också.....

    SvaraRadera
  2. Åh jag älskar Inger och din pappa! Underbart par, vad jag tycker om dem! Jag är så kärleksfull av mig idag så jag måste bara berätta det ;P hahaha. Tycker faktiskt om dig också, men det vet du väl redan ;P //Maria

    SvaraRadera