Sidor

lördag 10 december 2011

present till mig själv


Har bestämt att när jag är klar med denna helvetestermin ska jag belöna mig själv. Har verkligen slitit sen första skoldagen på denna termin! Mycket stress och ett flertal omtentor! Så när detta är klart du ska jag köpa mig en guldklocka! Fick en jättefin av farmor i 20 års-present från CERTINA (hennes gamla) men den är väldigt smal, vill ha en ganska bred klocka. Här är 7st som jag gillar mycket men kan inte riktigt bestämma mig för vilken som är finast.. Vad tycker ni?
Nr 1 är CERTINA
Nr 2,3,6 är DKNY
Nr 4 är MICHAEL KORS
Nr 5, 7 är MARC JACOBS
Översta bilden är den klockan jag fick av farmor

4 kommentarer:

  1. 5 eller 7 var jättefina! det var snyggt att de hade lite liksom, matt färg!

    SvaraRadera
  2. jag gillar ju michael kors och marc jacobs mest designmässigt! röstar för nr 4 eller 5 :) tycker 5:an känns mest som du...!

    SvaraRadera
  3. 1 ellr 4! :) Sjukt snygga allihop, men dom var finast :D puuuss!

    SvaraRadera
  4. hm! Det är svårt, vill ha dem allihopa ;) Men tack för hjälpen, får se efter jul vilken det blir :)

    SvaraRadera