Sidor

fredag 23 december 2011

180/110 mmHg



var nog mitt blodtryck för ett par timmar sedan!
jag har en förmåga att alltid råka ut för konstiga saker, som nu till exempel. Är påväg hem från Joel och hans familj. När jag precis svängt av från motorvägen så lossnar stötfångaren och dragkroken från bilen! Så jag hör hur någonting rasslar till och så ser jag i backspegeln hur hela skiten ligger mitt på vägen ca 50m bort från mig och bilen. Så jag får spronga ut mitt på vägen i uggs och mjukisbyxer och släpa skiten tillbaka till bilen och det var inte lätt men jag kunde ju gärna inte vila där mitt på 70-vägen.. 
Men jag fick in allt i bilen men dragkroken satt fast i några jäkla kablar som jag fick såga av. Fan vad jag kämpade och slet där på vägen. Men fan så bra jag är. Tur man är från landet! 

Den där feta skiten på bild 3 ska alltså sitta fast på bilens bakdel. Det var den jag släpade!

2 kommentarer: