Sidor

onsdag 7 december 2011

kamerajävel!

Kom precis hem från Göteborg. Har varit på Liseberg. Riktigt mysigt faktiskt, det hade kunnat snöa lite tycker jag! Köpte lite körv, munkar och polkagrisar på marknaden där eller vad man nu kallar de små husen för.. Riktigt gott! Men det dumma med denna lilla kväll var att min kamera slutade fungera efter ca 15min så det blev knappt några kort tagna och jag blev skitsur och tråkig men det kan inte hjälpas! Imorgon ska det ringas och klagas! Dumma Canon G12!

Här är förra årets bilder -->  Jul på Liseberg

2 kommentarer:

  1. blev ju lite fina bilder ändå! :) härligt att det var mysigt, ska också dit snart!! :)

    och vad modig du är som vågar åka den där rulltrappan! verkar ju smidigt men jag är så höjdrädd så vill bara spy och svimma när jag ser den! puuuuuuh!

    SvaraRadera
  2. ja, det är ju jättemysigt även om man är sur ;)

    Den var lite läskig men det var bara skit där uppe så jag tycker du kan strunta i att åka den, om du nu inte vill träna bort din höjdfobi ;)

    SvaraRadera