Sidor

måndag 26 september 2011

hela helgen.


har inte orkat uppdatera i helgen men jag tänkte berätta vad jag gjorde för kul. I fredags tog jag ut min p-stav som satt i armen och det tog ca en timma (ska ta ca 5min) men den hade typ vuxit fast så de fick vara två barnmorskor för att få ut rackarn! Det gjorde sjukt ont!
I lördags blev det lite shopping med Malin, Marie och Matilda. Hittade en vit poncho på gina tricot och en ny cykelsadel och korg. Sen på kvällen blev det fest hos Matilda, riktigt kul, vi körde beer pong, jag var väl inte så jättebra på det men kul var det! Sen blev det lite Harry's på det med, kul helt enkelt!
(använde kul lite många gånger men så var det helt enkelt)

6 kommentarer:

  1. men då måste du ju haft KUL :D

    SvaraRadera
  2. haha sötis! nu ser jag att du faktiskt var BRUN, helt otroligt!!! fyfan för det där med staven, vet ju att du vart nervös för det! :( blir det piller nu? skönt att det är över..!

    SvaraRadera
  3. haha jag vet, älskar att vara brun ;) Ja, det var riktigt jobbigt men nu går jag på piller :P

    SvaraRadera
  4. varför blev det piller älis? :)
    och ja just det! hann du med att tatuera nu i somras? är ju jättenyfiken :)

    SvaraRadera
  5. därför jag vill inte sätta in en till p-stav så jag tar p-piller istället :)
    ne men på torsdag blir det tatuering :) så då får du hålla utkik ;)

    SvaraRadera
  6. jaha.. du var tvungen att byta? ja just det nu förstår jag :) åhhhhhhh äntligen! jag har väntat på det här :D:D:D:D

    SvaraRadera