Sidor

söndag 3 juli 2011

kalaset.



Hade ett litet kalas för mig, det var bara släkten som var bjuden. Tänkte att det är lika bar att ha ett där det bara är släkt och sen ett med vännerna. Fast det blir lite svårt eftersom de flesta av mina vänner befinner sig inte där jag är. Så det får bli lite spridda fester under sommaren där man bland annat kan fira mig, lite!

Det var i alla fall väldigt mysigt med släkten, god mat och trevligt umgänge! Fick även väldigt fina presenter som jag tackar stort för!
Det var en bok om Lady Gaga, tv-serien 24, 1500kr på guldfynd, 500kr på make up store, 1500kr på ticket, kattkortlek, katt som är ringhållare, ett linne, 500kr och farmors gamla guldklocka!

2 kommentarer:

  1. gud vilka bra presenter! skulle bli superglad för den där klockan, jättebra present ju!!!

    (och jättefint hem!)

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Ja, jag blev väldigt glad för dem :)

    SvaraRadera