Sidor

tisdag 14 juni 2011

Hemma i Lkpg!

Är hemma i Linköping nu över sommaren. Ville så gärna jobba på mitt gamla jobb! Och det är ju alltid kul att komma hem igen även om man har det riktigt bra i nya staden! Blev lite nostalgisk när jag kom tillbaka till min gamla lägenhet (som min kusin har övertagit men han kommer bo hos sina föräldrar i sommar) men det såg väl lite mer ut som en ungkarlslya nu än när jag hade den så jag har piffat upp den lite..

Här kommer lite fina minnen från gamla dagar..
 Jag och Timo Räisänen
 Hästarna
 haha Carros 18års dag
 KENT

 Räddningspatrullen



 Partey

 Mallorca 2010

2 kommentarer:

  1. hahaha vilka minnen! <3 glömmer aldrig den där chokladmasken!! tur att jag inte är svart, hade sett förjävlig ut!

    SvaraRadera
  2. haha ne pigment har väl aldrig varit vår starka sida.. ;P

    SvaraRadera